Persoane interesate

22 April 2011

Review: Gerovital Plant

Cum am mentionat intr`o postare anterioara, fac parte din echipa Preety Girls pentru testarea produselor din noua gama Gerovital plant. Stiu ca ati citit deja un milion de review`uri, dar niciodata nu strica o parere in plus (eu tocmai am stat 2 ore pe YouTube pentru review`uri despre viitorul meu fond de ten :D).



Voi incepe cu Laptele Vitaminizant Demachiant.
Stiu ca review`urile nu sunt punctul meu forte. Sunt foarte imprastiata in idei si sincer, nu gasesc multe lucruri de spus. Ori imi place, ori nu. Dar, pe principiul "Practice makes perfect" voi incerca :D
Despre acest demachiant am o parere formata in 5 zile ( despre toata gama de fapt). Eu am alergie la ceva din creme si produse cosmetice. Inca nu stiu la ce. Mi`am dat seama de acest aspect acum cateva luni dar inca nu am reusit sa aflu exact ingredientul. Totusi, nu am avut alergie la acesta. Insa, mi`au iesit cosulete mici. Mai ales pe frunte. Nu stiu daca dau vina pe crema, pe demachiant sau pe orice, insa eu asa am patit - si tenul meu este uscat, nu am niciodata nimic pe el.
Inafara de acest aspect, mai am de spus urmatoarele:
- ador mirosul! Nu`mi plac florile, dar ador mirosurile florale si imi place foarte mult sa`l simt pe piele, mai ales seara. Daca nu va place acest aspect, nu`i nimic, nu dureaza foarte mult.
- imi place consistenta. Nu e nici foarte cremos, nici foarte "apos?". Totusi, imi ramane o senzatie fooarte neplacuta pe fata. Fara lotiune tonica, demachiantul acesta pentru mine e un mare "no no".
- nu imi irita ochii. Si Dumnezeu stie ca, la cat negru folosesc eu, trebuie sa insist asupra lor. Eu il aplic pe discheta, apoi incep sa frec si chiar nu am avut probleme cu el.
Ca si concluzie despre acest produs, mi`ar fi placut daca nu as fi avut problema sus mentionata.

Serul pentru contur ochi si buze
Aveam mari sperante in produsul asta. Combinatia dintre ochelari de vedere + ten uscat + fumat rezulta in riduri fine sub ochi la varsta de 23 de ani. Ce as avea de spus:
- acelasi miros care, pe mine una, ma incanta.
- ador consistenta : este efectiv gel, se intinde foaaaaarte bine. Stiu ca unele persoane spun ca le ramane pielea lipicioasa de la el, dar la mine nu e cazul. Avand problemele sus mentionate, se absoarbe foarte rapid.
- imi place incredibil senzatia pe care mi`o lasa sub ochi: racoroasa si umeda, cu toate ca sunt perfect uscata. Chiar m`am simtit incredibil pana cand a reusit cumva sa`mi irite pielea (si mi`e ciuda de mor, chiar imi placea la nebunie produsul asta >.<)
- imi irita ochii. Cu toate ca asta nu ar trebui sa fie o problema, nu prea are ce sa caute in ochi dar deh, trebuia sa incerc :D
Concluzii? Imi vine sa plang de ciuda :( Am o piele mult prea ciudata. Dar, din toate produsele, acesta mi`a placut cel mai mult.

Crema hidratanta
Un produs cosmetic vital pentru mine, am pielea in halul ala de uscata incat se descuameaza. Si de foarte mult timp caut o alternativa cremei pe care o folosesc, din motive pe care nu o sa le enumar aici :))
Observatii:
- acelasi miros :D  
- nu nu nu nu in privinta texturii. Nici nu stiu cum sa va explic, mie imi seamana a gel? Habar n`am, nu e destul de groasa (cum imi trebuie mie) si mi se pare ca o "mut" dintr`o parte in alta, se absoarbe foarte greu.
- imi lasa pielea incarcata pentru cam... jumatate de ora. Daca o frec, pur si simplu vad cum se duce crema, cu tot cu piele, sau ce o mai fi. Deci pentru mine sa o folosesc sub fond de ten.. idee foarte proasta.
- totusi, catifeleaza. Dupa ce s`a uscat complet, mi`am simtit pielea foarte fina. 
Concluzie: nu este un produs pentru mine, indiferent de problema sus mentionata.

Voi ati incercat produsele din noua gama? Cum vi s`au parut?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram