Persoane interesate

20 April 2011

Products i cant live without! + Tag

Sau "all time favorites". Fiecare dintre noi are anumite produse cosmetice la care nu poate renunta. Urmatoarele sunt ale mele. Nu`i vorba ca trebuie sa le folosesc in fiecare zi, sau de fiecare data, dar sunt "my go to" cand ma grabesc sau nu am idei :D Fara ele in sertare m`as simti.. goala. Lets begin!
Naked Palette de la Urban Decay : nu stiu ce m`as face fara ea. O folosesc dimineata, la amiaz si seara pentru orice ocazie, cand imi doresc un look simplu si frumos. Are 12 culori si nenumarate combinatii.
Benefit Erase Paste : tot citisem si vazusem despre el, si intrucat nu aveam un concealer bun, l`am luat. Se intinde incredibil de bine si imi astupa orice. Si, din cate il lauda lumea, acopera cam si cele mai negre cearcane. "Sleep in a jar" ii spun eu :D
Too Faced Chocolate Soleil : the perfect bronzer. Este mat, rezista foarte bine si miroase a ciocolata. Need i say more? :D
L`oreal Super Liner Carbon Gloss : eu sunt intr`adevar adepta gel linerului, dar pana reusesc sa`mi iau Black Track`ul sau cel de la Clinique, dupa asta ma intind cel mai des. Are "pensulita" foarte usor de folosit, chiar daca vreau linii subtiri sau groase (pe cine pacalesc eu? nu stiu ce`s alea linii subtiri :)) )
Calvin Klein Lipstick in Heavenly : l`am primit bonus la o comanda de pe StrawberryNET. Imi place "in halul asta" pentru ca e "the perfect nude" pentru mine. Are o texura cremoasa si se aplica foarte frumos.
Lancome Hypnose Mascara : cum am zis in postul de mascara, mi`am gasit "the Holy Grail". Nu`mi pasa de pret, nu`mi pasa de nimic, il ador si, de cand il am, nu am folosit altceva.
Oja Albastra :  inchisa sau deschisa, sidefata, mata sau cu sclipci, cam odata la 3 manichiuri revin la albastru. E fetisul meu si mi se pare cea mai potrivita culoare, indiferent de anotimp. 

In ceea ce priveste restul produselor, alternez foarte mult intre ele, mai ales la farduri si la blush`uri. Ca si fond de ten, still looking si de multe ori depinde si de dispozitia mea.

Astept sa imi spuneti care sunt produsele fara de care nu ati putea trai :)
PS: Daca vreti un review sau swatchuri la ceva anume de aici, nu ezitati sa ma anuntati! 

Later edit: Am primit o sugestie sa transform postarea in tag :)

Asa ca il dau mai departe in special lui Choco!! si, ca sa nu uit pe nimeni, tuturor. As vrea sa va vad produsele indispensabile.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram