Persoane interesate

11 April 2011

NOTD + Ramble

In weekend m`am decis sa mai fac pauza de la culorile nebune pe care le`am purtat in ultimul timp si sa merg pe ceva mai simplu, mai ales ca ieri am avut un eveniment mai putin placut.


Cum observati, am aplicat crackle`ul alb peste un lac incolor si cam asta e tot. Mie imi place foarte mult ce a iesit, mai ales ca eu am si un french facut in gel. E foarte simplu si elegant, m`am gandit.

Anyway, in alta ordine de idei, ieri am fost la o inmormantare cam departe de oras. Eveniment neplacut. Dar, era o don`soara blonda pezenta. Cu gene false. Si o dunga generoasa de eyeliner care in timpul zilei s`a scurs intr`un mod foarte "elegant" peste tot. Si ma gandeam in sinea mea: Cat de constienta de tine sau de "insecure" trebuie sa fii ca sa porti gene false in asa un moment? *insert facepalm here*

Maine o sa am o surpriza placuta (sper eu) pentru voi, so stay tuned!

Pana atunci, o zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram