Persoane interesate

07 April 2011

NOTD + My China Glaze Collection

La mine, in "inima muntilor" (a se citi la dracu in praznic, mama naibii sau orice de genul asta - Gura Humorului) nu a dat soarele mai mult de jumatate de ora cam de 1000 de ani (a se citi o saptamana, more or less). Dar eu sfidez norii si`mi fac unghiile in colori de primavara! 


Ojele folosite sunt Celtic Sun (galbenul) si Rodeo Fanatic, ambele China Glaze. Despre Celtic Sun va spun ca mi`ar fi placut sa nu fie asa transparent (o sa`l incerc-cu alb pe dedesubt) iar Rodeo Fanatic este un albsatru inchis cu particule mici si sclipicioase superbe, asa cum imi plac mie. (un doupe la aceasta nuanta este Astor 598 VIP blue). Ca de obicei, am aplicat Patent Leather Top coat tot de la CG, my ultimate fav!

China Glaze devine tot mai popular in Romania, decand si`a deschis Roxana acest site. Ca sa va tentez, va prezint ce mi`am luat eu pana in prezent prin intermediul ei (este o tipa foooarte draguta :) ).

De la stanga la dreapta: Cowgirl UP ( un mov-roz inchis-habar n`am- supeeeeeeeerb!),  Rodeo Fanatic (a se vedea mai sus) si Celtic Sun (tot mai sus).

First Mate (un albastru cat de cat mat, se intinde incredibil de uniform si arata mirific, poza aici); Patent Leather Top Coat (pentru mai multa stralucire xD ) si Lubu Heels (un negru cu sclipici rosu care se vede absolut divin - stiu ca si OPI are ceva asemanator).

Outta Bonds (un verde satinat supeeeeerb, poza aici), Lighthouse (un auriu cu particule mici de sclipici -rima!- care se usuca extrem de repede, nu se duce si in 3 straturi  e compelt opac) si Sunset Sail (un nude superb foarte cremos).

Pink Voltage Neon (este cel mai neon roz pe care l`am vazut in viata mea, se intinde foarte bine si este super opac, poza aici), turned Up Turqoise (inca nu l`am folosit, dar stay tooned, urmeaza foarte curand) si Peachy Keen (o nuanta superba, este preferata mea, dar are o textura prea groasa si se aplica neuniform :(, poza aici).

Sugar Rush (nu l`am folosit inca, dar, cum am mai zis, stay tooned) si Crackle`ul pe alb (il puteti vedea in poza cu Neon Pink`ul).

Personal, am un wishlist de inca 20 de nuante CG, pe primele locuri fiind Flying High si Lemon Fizz. Daca va intereseaza nail swatches mai detaliate la o anumita nuanta, nu ezitati sa ma contactati. La fel si daca aveti altceva, sunt foarte curioasa sa le vad :D

O zi frumoasa si insorita!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram