Persoane interesate

04 April 2011

NOTD: Halley`s Comet

Albastrul este una din culorile mele preferate. Mai ales pentru unghii. Asa ca, mi`am tras o maniciura in culoarea cerului, care din pacate nu este asa albastru momentan datorita norilor :(




Produse folosite: 


Albastrul este ORLY Halley`s Comet si face parte din colectia lor de toamna, CosmicFX. Imi plac foarte mult ojele ORLY, au culori superbe si se intind incredibil de bine - nici macar nu se scot greu de pe unghii, chiar daca sunt sclipicioase. In rest, am folosit un galben Golden Rose si un sclipicel mov noname + top coat`ul de la China Glaze.

Voi ce mai purtati pe unghii zilele astea? 

O zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram