Persoane interesate

15 April 2011

NOTD: Black is the new.. black?

Acum cateva zile imi facusem niste unghiute foarte frumoase, albe, elegante (cred eu). Asa ca, mergand pe principiul "azi sunt o extrema, maine sunt cealalta" (trist dar adevarat in cazul meu, raise your hands for insanity!), erm.. am facut exact opusul? xD Behold the masterpiece!
Arata foarte "burlesque", cabaret, Moulin Rouge, nu? :D Imi place enorm de mult: mi`am facut un french cu o oja neagra cu particule mici rosii (Lubu Heels - China Glaze) peste care am adaugat un crackle negru (al meu este Barry M). Intrucat eu trec din perioade "dark" la perioade "light" intr`o fractiune de secunda, atat la haine cat si la orice altceva, macar unghiile ma prind de minune pe vremea asta. Vroiam sa va prezint azi un LOTD, dar tenul meu este... nu stiu cum s`a intamplat asa ceva. Eu am ten uscat si momentan 3/4 din fata imi este acoperita de cosulete mici >.< Oricum, sper sa va placa si poate v`am inspirat :D

Pana data viitoare, sperand cu - 10000000 de pete pe fata, o zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram