Persoane interesate

06 April 2011

Mascara ramble post

Stiu ca majoritatea fetelor folosesc mascara Maybelline. Stiu ca aproape fiecare are macar unul dintre rimelurile lor. Eu nu. Niciodata nu m`am inteles bine cu ele. Tot timpul fie imi lipeau genele, fie erau prea sfarmicioase, se uscau in 2 saptmani (asta presupun ca tine si de norocul de lot sau de unde il cumperi), fie pur si simplu.. nu. Din aceste motive, am fost mereu in cautare de alternative. Asa ca, vroiam sa va arat ce am mai gasit eu si cate o parere despre fiecare.

Incepem cu poza de before (tineti`va bine, no make-up!)
Incepem cu numero 1: Burjois Volume Clubbing Extreme black

Cand am descoperit rimelul asta am fost super incantata: chiar imi place cum arata, rezista multisor, cam 8 ore fara nici o problema, nu se intinde, doar se sfarma (dupa cele 8 ore). Se usuca (pe ochi) repede si are o longevitate incredibila. Poate fi folosit cu success chiar si dupa ce incepe sa se usuce (in sticluta, that is). 
Pret: 60 lei
Nota: 8/10

Numero 2: TooFaced Lash Injection

Este bun. Rezista cam 6 ore apoi incepe sa cada. Nu se intinde. Dar, nu imi place peria. Este efectiv prea mare. Nu ma intelegeti gresit, periutele groase sunt super pentru volum, dar eu am ochii relativ micuti asa ca pentru mine este cam prea mare. Imi trebuie foarte mare atentie ca sa nu ma mazgalesc toata pe sub ochi. Inca un lucru ce nu`mi place, pretul. E prea mare pentru ce face si efectiv nu se merita. Eu il am din setul Look of Love si sunt bucuroasa ca nu am dat atatia bani pe el.
Pret: 80 lei
Nota: 6/10 (datorita pretului, ma asteptam la ceva mai mult)

Numarul 3: Rimmel Lash Accelerator 

Ce`i drep, alungeste. De rezistat, nu prea. Eu ii dau 4 ore flawlessly. Nu`mi place materialul din care e facuta pensula. Nu`mi place ca nu da volum mai deloc, reuseste chiar sa lipeasca genele cumva. In concluzie, nu sunt impresionata, dar la pretul asta e okay, presupun ca depinde si de asteptari. Eu prefer volumul in favoarea lungimii. Inca un lucru, nu stiu daca ajuta la cresterea genelor cum promite, dar, din cate am citit, nu prea.
Pret: 17 lei la promotie (parca e in jur de 25 intreg)
Nota: 4/10

Numarul 4: L`Oreal Volumissime x5

Asta chiar imi place. Rezista mult, nu se intinde, chiar da volum si alungeste. Imi place si peria foarte mult, este ideala ca marime pentru ochii mei. Ce nu`mi place este pretul, de fapt asta se aplica tot brandului: in Romania costa mult prea mult pentru un drugstore/low-end brand. Totusi, este unul din preferatele mele si il folosesc destul de des. 
Pret: 40-45 lei
Nota: 9/10

Numarul 5, the masterpiece: Lancome Hypnose





Deci sunt 150% impresioanata de acest rimel: da volum, curbeaza, arata impecabil toata ziua. Ba mai mult, eu am dormit cu el pe ochi sa`i testez rezistenta si m`am trezit dimineata dara nici o urma, doar cu mai putina intensitate. Nu alungeste incrdibil, ceea ce pe mine nu ma deranjeaza pentru ca oricum nu`mi pasa (port ochelari si am natural genele lungi, daca le alungesc prea tare dau cu ele in lentile). Este chiar tot ce as vrea sa faca un rimel si nu cred ca o sa`l schimb prea curand. Ador peria, este foarte usor de folosit si intra cam peste tot. Pretul, dupa cum va imaginati, este mare. Dar, eu l`am luat la aproape jumatate de pe StrawberryNet si nu`mi pare rau.
Pret: 151 lei in Sephora, 88 pe StrawberryNET (transportul este gratuit)
Nota: 10/10, daca nu chiar 11/10

Voua ce alte rimeluri va mai plac inafara de Maybelline? Eu sunt mereu in cautare de comori ascunse :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram