Persoane interesate

03 April 2011

LOTD: Stilla "Les Noires" *a bit of fail allert!*

Astazi am avut chef sa`mi conturez ochii. Puternic. Oricum eu nu prea stiu ce sunt alea linii subtiri, dar am vrut niste ochi foarte pronuntati. Asa ca m`am hotarat sa folosesc Stilla "Les noires" pentru ca oricum o am de ceva timp si nu am folosit`o vreodata.


Dupa cum observati, nu am facut nimic complicat, m`am rezumat la cele 3 culori din paleta si la blush`ul oferit.








Pentru buze am vrut un baby pink (nu stiu de ce pare asa roz in poze, e mult mai soft in realitate >.<). Nu pot sa spun ca ma incanta ce a iesit, dar meh. Macar mi`am conturat ochii xD 
Pentru cine nu stie, asa arata paleta (fara blush`ul din dreapta): 
Nu ma impresioneaza incredibil culorile, sunt cam prafoase, chiar daca sunt satinate.

All in all, sunt cam meh in legatura cu look`ul de azi, cred ca il trec la "fail section". Dar tocmai mi`am dat seama ca seman cu Morticia Addams lol.

Pana data viitoare, cu mai putin fail sper, o dupa amiaza placuta!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram