Persoane interesate

02 April 2011

LOTD: MY "go to look"

Si iata ca am ajuns la a treia schimbare de culoare a parului majora si, inevitabil, vine intrebarea: oare ma mai pot machia la fel sau trebuie sa ma adaptez? Cum mai bine sa testez acest lucru, decat prin look`ul meu preferat din ultimul timp? Este un look super simplu, cu accent pe ochi, facut cu paleta mea preferata, Naked Palette de la UD. Va las cu pozele: 




Mie una inca imi place, mi se pare ca`mi ilumineaza ochii foarte bine. Pe restul fetei am aplicat doar un blush intr`o nuanta calda de maro ca si contur + my fav nude lipstick. Ah si pentru sprancene, tura asta am folosit varianta 2 din postul anterior ;) Din nou, astept parerile voastre. 
Va pup, sa aveti o dupa amiaza cat mai placuta!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram