Persoane interesate

09 April 2011

LOTD: matte black

Tipul meu preferat de machiaj de seara (nu de party, cand dau iama in sclipicel) este un smokey bazat pe negru mat. Mi se pare foarte elegant, il folosesc pentru chestiile "oficiale" cel mai bun exemplu fiind nuntile. Negrul mat este o culoare fooooooaaaaarte greu de stapanit cand se aplica pe toata pleoapa. Nici cu cel mai bun primer nu am cum sa il fixez intr`un loc de unde sa nu se miste. Dar totusi arata in continuare bine dupa multe ore. Nu stiu, mie una imi place foarte mult cum ma prinde. Probabil altii nu ar fi de acord :D Destul ramble, lets see the pics!





Am ales un blush fooooarte non-flashy+contur pentru fata si, ce altceva decat nude pentru buze? Astept pareri, bune sau rele :D

O zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram