Persoane interesate

30 April 2011

LOTD: Look of Love

Da, eu de cateva zile va tot stresez cu fata mea pe blog :)) Ma simt foarte inspirata in ceea ce priveste machiajul si n`am nici o idee despre altceva: asa se intampla la mine, ori una, ori cealalta xD Astept sugestii despre ce ati mai vrea sa scriu, sau daca ati vazut ceva ce v`a placut si ati dori un review (vrea cineva sa vada swatch`urile pentru  UD book of Shadows 3? sau poate un Top 5 crazy lipsticks? xD). V`as fi etern recunoascatoare pentru orice sugestie de acest fel. Cu aceasta ocazie vreau sa va anunt ca am o idee SUPER pentru un nou giveaway, asa ca stay tooned :D Gata, gata, nu mai rambleuiesc xD

Zilele trecute fusese o prietena in vizita pe la mine si se uita prin sertarele cu farduri. Si uite asa, a dat ea peste paletuta din Too Faced look of love si mi`a sugerat sa fac un machiaj doar cu acele culori. Am trisat doar cu highlight`ul pentru arcada si fata (nu are asa ceva) + am adaugat tus. Note to self: L`oreal Carbon Gloss + farduri extrem de sidefate = o idee incredibil de proasta. M`am chinuit jumatate de ora si tot aiurea mi`a iesit:


Cum spuneam, am trisat cu Benefit High Beam si pe arcada cu In the Buff, tot de la Too Faced. Pe buze am gloss`ul din set, Glamour Gloss in Barely Legal aplicat peste un creion roz (mi`am umplut buzele cu el).

Sper din tot sufletul sa va placa si astept sugestiile si parerile voastre, atat in legatura cu look`ul, cat si cu ramble`ul de mai sus. 

O zi superba!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram