Persoane interesate

14 April 2011

LOTD: Hazel Eyes

Ca un Youtube freak ce sunt, mereu vad un milion de videoclipuri pentru diferite stiluri de make-up. Acum cateva zile am dat peste unul foarte interesant, un tutorial pentru un look potrivit ochilor caprui deschis. De ce m`am gandit sa`l recreez? 1. Ochii mei sunt caprui deschis la soare (nu am vazut soarele de 2 saptamani, deci nu e cazul); 2. Detin exact produsele folosite in filmulet :D Si mi s`a parut uber easy :)


Am iesit cam portocalie din cauza ca am exagerat cu bronzerul. De obicei lumina si aparatul ma "sterg" mult mai mult decat sunt deja. Oricum, look`ul este unul finut, evident, nu e stilul meu asa ca nu ma incanta cum imi sta :) Pentru o idee mai buna, va las cu sursa de inspiratie:

Nu uitati sa va inscrieti la giveaway!

O zi cat mai frumoasa, fara ploaie sau nori!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram