Persoane interesate

27 April 2011

LOTD: Erm..

Pentru astazi am vrut neaparat sa ma limitez (iar) la trusa Naked Eye de la Too Faced despre care am vorbit aici. Si imi place mai mult celalalt look pe care l`am propus :)) Azi nu au vrut sa "functionam" impreuna nici fardurile, nici tusul, nici nimic xD Mai avem si zile proaste (cam multe la rand in cazul meu >.<) si de aia de o saptamana m`am limitat doar la tus - azi m`a tradat si el totusi xD. Anyway, ce am incercat sa fac a fost un look bazat pe culorile inchise de gri + negru. Nu il cataloghez la "fail" tura asta fiindca imi place cum imi sta :D



Pe restul fetei nu am decat bronzer si iluminator (nu am mai folosit un blush de nu stiu cand - shame on me!) iar pe buze e un roz foarte natural. Cum spuneam, machiajul nu e cine stie ce, dar e usor de realizat (odata ce te`ai obisnuit cu negrul mat - il recomand pe cel sidefat, satinat, orice) si ar fi potrivit pentru seara? Eu una il port ziua :)) 

Eu va urez in continuare o dupa amiaza placuta! Si, ca de obicei, astept parerile voastre, sa nu va fie frica sa criticati :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram