Persoane interesate

29 April 2011

LOTD: Blue!

Aseara vorbeam cu Choco si imi spunea ca ar vrea sa faca un look bazat pe gri si albastru. Asa ca, m`am gandit sa ii dau o idee, cu toate ca mai am una pe care sper sa apuc sa o realizez in curand. Inafara de asta, am o zi destul de proasta, am fost "legata" in casa, astept un telefon si un pachet important si numai nu se intampla >.< 
Oricum, azi nu ma lungesc si va las sa vedeti pozele.



Imi pare rau, nu am decat o poza full-face, care nu este foarte "revealing" - mi s`a terminat bateria la aparat si, cum spuneam, nu pot iesi nici pana la colt >.< Pe fata am folosit doar bronzer + iluminator, cu rujul meu nude preferat, dar chiar sunt multumita de cum a iesit look`ul. Stiu ca la ochiul stang par culorile mai intense, nu sunt in realitate, e datorita unghiului din care bate lumina, fardurile folosite fiind satinate. 

Astept parerile voastre si va urez o zi cat mai frumoasa! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram