Persoane interesate

23 April 2011

Haul + ramble

Azi m`am gandit sa fac un haul "colectiv". Am diferite produse luate in cursul saptamanilor trecute, mult mai putine ca de obicei (un haul la mine contine... o gramada de chestii). Ideea e ca am fost mult mai rezervata, m`am gandit de 2 ori inainte sa cumpar odata + ca mai nou am adoptat principiul "dai un ban, dar stai in fata". Asadar, pentru produsele de baza am trecut de la drugstore-midend la highend.
Ca sa nu vad ganditi ca am luat decizia din cauza fitzelor sau ca "sa ma dau mare" (stiu ca unele persoane sunt acuzate de acest lucru) va voi explica si de ce: pielea mea este oribila. Stiu, poate nu sunt indreptatita sa fac asemenea afirmatii: nu am semne, rar am cosuri sau altceva. Dar, eu sunt in halul in care si dupa o hidratare in profunzime mi se descuameaza. Asa ca, mi`am luat inima in dinti si am fost la o sedinta cosmetica full ieri, unde am invatat mai multe despre nenorocirea de piele uscata si sper ca, de acum, sa nu`mi mai fie rusine sa`mi arat fata in fotografii. In primul rand nu sunt fotogenica, dar sa`mi arate si pielea urat.. nu mai suport milioane de cojite pe fata nici fdt/concealer in liniile fine. 
Imi cer scuze, azi nu sunt intr`o dispozitie tocmai okay, nu vroiam sa va plictisesc, paragraful de mai sus a fost mai mult pe post de disclaimer. Asa ca, lets begin!

In primul rand, mi`am luat 2 produse de la blog sale`ul Ancai Buzea, careia ii multumesc inca odata. 
1. Benefit High Beam - nu cred ca are nevoie de prea multa prezentare, dar voi spune 2 cuvinte: este un iliminator crema, foaaarte fin, un roz delicat, potrivit (spun eu) oricarei culori de ten. Nu stiu cum s`ar comporta pe un ten gras insa :/ Niste swatchuri (poate nu foarte bune), sa va puteti face o idee:

2. Too Faced - California in a compact
Imi pare rau, dormeam "pe mine" cand am facut pozele si nu am facut swatch. Este o piersica-aurie sclipicioasa, ideala pentru vara + ca am o problema in ultimul timp cu peach-golden-coral.

Apoi, acum 2 saptamani mi`am luat Benefit Erase Paste, chiar nu aveam un concealer bun si am citit nenumarate pareri pozitive. Sunt foarte multe fete care au facut review`uri minunate acestui produse, vi`l recomand pe al Andreei. Eu mi`am luat nuanta cea mai deschisa, 01 Fair, chiar daca tenul meu nu este foarte deschis. Purtand ochelari, imi prinde bine o iluminare in plus. Va las cu poza: 

Azi am fost la Sephora :) Vroiam de mult sa ajung dupa un produs anume, care ma obsedeaza de ceva timp si am luat si ceva "bonus" :D
Incep cu "minunea", Chanel Vitalumiere:
Dupa multe documentari, cam 100 de review`uri vizionate pe YouTube si belit ochii aiurea peste tot, am ajuns la concluzia ca "this is IT" pentru mine. Este ideal tenului uscat, are o textura fluida, nu miroase urat si se intinde incredibil de bine, chiar si cu degetele. Nu are acoperire mare, dar nici nu am nevoie de asa ceva. Ca prima impresie (m`am dat cu el in masina) nici macar nu se cunoaste. Pe tenul meu este cu adevarat invizibil si guess what? Nu se vede urat pe absolut nicaieri. Voi reveni cu un review peste ceva timp, vreau sa experimentez.

Ca bonus de Pasti mi`am luat un produs care sta pe wishlist`ul meu de prea mult timp:

Si anume, Dior Shimmer Powder in 002 Amber Diamond: despre el, multa lume spune ca este perfect ca iluminator. Insa, eu mi`l doream si ca pudra stralucitoare. La cat de mat si de.. urat arata tenul meu, as avea nevoie de putina stralucire. 
Daca va intereseaza mai multe detalii depre un anumit produs, sau un pret, sau orice, va astept intrebarile cu drag. Pana maine, o noapte de Inviere minunata!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram