Persoane interesate

25 April 2011

Easter stuff: Notd + LOTD

Meeeh, sunt "pe drumuri" de 2 zile, dupa o saptamana de facut mancare + curatenie. Not much realxing, right? >.< Si, intrucat am fost tot pe drumuri, am adoptat un look potrivit atat pentru zi cat si pentru seara. Aka clasic :D 

Dar inainte vreau neaparat sa va arat unghiile mele pe care imi vine sa le mananc. E pentru prima data cand folosesc oja asta (China Glaze - Sugar High) si prevad o prietenie lunga :D Here they are!


Nu`i asa ca e cel mai frumos girlish pink pe care l`ati vazut? <3 

Trecand la partea de make-up, nu am foarte multe poze pentru ca am folosit doar eyeliner si ruj (inafara de chestiile pentru fata - vroiam neaparat sa testez noua pudra+fdt si pana acum sunt super incantata) - nu vedeam sensul pentru poze detaliate. 

Asa am aratat eu ieri si tot ce pot spune e ca adooooooor rujul pe care l`am folosit. O sa va vorbesc neapart despre el curand :) Si ca "bonus", va mai cer o parere: imi sta sau nu bine cu respectivii ochelari? Pana acum am auzit da, dar intreb pe toata lumea :D
Cam atat pentru astazi, va doresc o seara frumoasa si linistita (de care eu nu am parte >.<)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram