Persoane interesate

26 March 2011

Too Faced Naked Eye - Must Have! *pic heavy*

Astazi vreau sa va vorbesc despre una din paletele mele preferate.


Personal, consider ca machiajul neutru este unul dintre cele mai importante tipuri. Eu intotdeauna apelez la el pentru intalnirile ce necesita o tinuta mai sobra, cum ar fi serviciul, un interviu sau la scoala. Eu l`am purtat spre exemplu si la o nunta ce a avut loc in timpul zilei. Este rapid, usor de executat si "arma secreta" pentru obtine acel "efortless fancy" look.
Din aceste motive, paleta sus mentionata imi este foarte draga. Este incredibil de versatila, se poate folosi atat pentru zi cat si pentru sera. Pot face o multitudine de look`uri folosind`o. Si stiu, toate avem nuante neutre, fie prin diferite paletute sau monouri, dar prefer sa le am pe toate la un loc, intr`un ambalaj compact (este perfecta pentru calatorit). Si sincer, nu exista culoare sa nu`mi placa in Naked Eye: sunt si mate, si sidefate, foarte pigmentate si de foarte buna calitate (cata rima am facut, haha).

Swatches:
                                                                    Lumina naturala
                                                                   Lumina artificiala

                                      Primul rand : Like a Virgin, Pillow Talk si In the Buff
                                  Al doilea rand: Unmentionables. Lap Dance si Birthday Suit
                                        Al treilea rand: Stiletto, Lap Dance si Pink Cheeks

Nuantele sunt axate in special pe tonuri gri, de aia iubesc asa mult aceasta paleta. Its neutral make`-up with a twist! E diferita de multitudinea de palete cu diferite tonuri de maro.

Too Faced mai face si o paleta asemanatoare. Natural Eye, pe nuante de maro, daca va plac mai mult. Eu nu o am, pentru ca folosesc Naked Palette de la UD pentru acele tonuri, dar respectiva arata asa: 
Si, intrucat azi mi`am gasit inspiratia in aceasta paleta, o sa va arat unul din modurile in care o folosesc eu: 




O zi cat mai frumoasa si calda!!! Sa nu aveti parte de nori, ca mine >.<

Si neaparat sa participati la GIVEAWAY!!! 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram