Persoane interesate

31 March 2011

NOTD + Haul

Azi, dupa jumate de zi de facut ba drumuri, ba curatenie, am apucat sa ma bucur de soare (au fost 2 zile foarte insorite si calde) si mi`am pictat unghiile in culori primavaratice :D


Am ales Peachy Keen de la China Glaze (care sincer, pe cat de mult ador culoarea, pe atat de mult urasc textura - e foarte groasa si se aplica destul de greu, cu dungi >.<) + Flomar Neon N014.

Ieri am fost la o mica sesiune de shopping de jeans, si a trebuit sa ridic si 2 colete. Iata cu ce m`am ales:


In primul rand, at last, Lancome Hypnose a ajuns. L`am luat de pe StrawberryNET la jumatate de pret fata de Sephora si deja m`am indragostit de el. O sa`l mai folosesc un pic si o sa vin cu un review. Primele mele produse Flomar (i know, can you believe it?): oja neon prezentata mai sus + un luciu mov pe care il ador, are niste particule de sclipici minuscule si nu e deloc lipicios. Si, noua mea pensula Sigma, E25 Blending - sunt mereu in cautarea pensulei perfecte de blending, inca nu stiu daca aceasta e "the one".

Am facut 2 "close ups" pentru luciu (sa vedeti sclipiciul :D) si pentru pensula, poate va intereseaza sa o cumparati: 






Va doresc o dupa amiaza minunata, plina de soare!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram