Persoane interesate

28 March 2011

LOTN: Le big fail!

Citisem acum cateva zile pe un blog (scuze, am uitat care :( ) despre o provocare: sa realizezi un machiaj cu pensule vechi, pe care nu le mai folosesti. Sau era cu primele tale pensule? Habar n`am.
Oricum, aseara pe la 12 din plictiseala, ce m`am gandit eu? Stai ca eu pot si mai si! Asa ca nu numai ca am folosit cu totul alte pensule, inclusiv pentru eyeliner si tot, dar am folosit si cu totul alte produse! Ca deh, trebuia eu sa`mi fac treaba. Am folosit o trusa noname cu vreo 90 dintre cele mai prafoase si prost pigmentate farduri pe care le`am vazut vreodata. Si doamne, ce mandra eram cand mi`am luat`o.

Anyway, down to the ugly business, din seria "my make up sucks and so do i": stay tooned, vor mai fi!








Cateva cuvinte: movul ala trebuia sa fie albastru. L`am blenduit eu cu putin mov, dar parca nu era asa mov. Please observe, i am the queen of thick lines! Am o problema, nu destul ca am pleoapa mica, mai fac si niste linii cu tusul foarte groase, trebuia sa ma nasc in pin-up era (de fapt aici, si din cauza pensulei, nu am avut de ales). Sprancenele, pe care in momentul asta le urasc (suntem intr`o continua love-hate relationship) le`am conturat cu un fard din aceiasi minunata trusa xD Nu e un look full face pentru ca nu mi`am facut decat ochii (nu mergeam nicaieri in alte parte decat in pat).
 Meh, oricum, m`am gandit ca poate v`are place sa vedeti si failul, nu numai ce`i frumos. Daca va plictisiti intr`o zi (sau noapte), incercati metoda. Va garantez ca o sa va distrati.

Nu uitati de giveaway!

Pana data viitoare (cu mai putin fail, sper) sa aveti o zi minunata!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram