Persoane interesate

27 March 2011

Lipstick: pretty and cheap!

Ca orice make-up addict, am si eu o colectie destul de mare de rujuri. Si scumpe, si ieftine, si de toate. Diferenta dintre cele "mid-high-end" si cele "low-end" fiind mai mult in textura decat in rezistenta. Nu pot sa spun ca am vre`un ruj care sa reziste la orice. Dar, eu ma orientez dupa culori, nu dupa firma cand le cumpar.
Asa ca, azi vreau sa va arat 15 rujuri relativ ieftine, ale calori culori si calitate imi plac foarte mult.

Incepand cu L'Oreal, o firma care la noi costa mai mult decat ar trebui. De la stanga la drepta (sau de jos in sus la swatch`uri):  Color Riche 232 Cashmere ( un nude foarte simplu ); Color Riche Serum S101 Freshly Candy ( cel mai frumos baby pink pe care il am); Color Riche 288 Intense Fuchsia ( cautati un hot pink? aceasta nuanta este exact ce trebuie); Color Riche 290 Plum Passion (un mov inchis superb); Color Riche 352 Blueberry Crystal (un nude cu particule fine de sclipici). Aceste rujuri sunt foarte pigmentate, cremoase si hidratante. De asemena, le puteti gasi pe diferite bloguri si magazine online la preturi mult mai scazute decat in comert.


De la stanga la dreapta:  Rimmel Lasting Finish 085 Royalty (un roz cu tente movulii foarte cremos si hidratant); Rimmel Moisture Renew 600 Soft Coral (o nuanta de coral discreta, dar mai mult satinat decat hidratant); Rimmel Lasting Finish 210 Coral in Gold (tot coral, doar ca mult mai puternic - contine de asemenea mici particule stralucitoare); Seventeen 388 Happy Fuchsia ( un fuchsia sper mov, putin transparent, se rezolva cu mai multe straturi); Avon Anew Chocolate Brown (un ruj foarte cremos, foarte pigmentat si ultra-hidratant; este putin cam "incarcat" pe buze, dar ideal pentru iarna ca si textura si culoare).


De la stanga la dreapta: Maybelline Hudra Extreme 187 Satin Azalea (rujul meu preferat, cel mai cremos din toate rujurile mele; nu stiu din pacate daca se mai fabrica aceasta nuanta); Barry M 143 (stiu, nu se gasesc in drogherii la noi, dar se pot comanda online direct de pe site`ul lor si sunt relativ ieftine - parca 4 lire bucata- iar paleta de culori este superba); Barry M 141 (extrem de cremos si nuanta perfecta de rosu pentru tonul pielii mele); Avon Pillow Talk (nu mai stiu din ce colectie face parte, dar este cu efect "piscator" de marire a buzelor - la mine cel putin functioneaza); Nyx Diamond Sparkle Lipstick 05 Sparkling Rust (nu imi sta incredibil cu el, dar ador textura).

Nu am facut lip-swatches, dar daca va intereseaza o anumita nuanta pe buze, sa ma anuntati si fac un later edit.

Nu uitatati sa va inscrieti la giveaway!

O zi frumoasa, fara ninsoare, spre deosebire de a mea >.<
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram