Persoane interesate

22 March 2011

Foundation, foundation, foundation.

Titlul este foarte evident, stiu. Dar nu o sa incep o discutie foarte lunga despre fond de ten, multe alte fete v`au lamurit in privinta asta. 

Totusi, inainte sa incep inevitabilul monolog, m`am gandit sa va povestesc putin despre fondul meu de ten (sunt 2 defapt).
1. Vichy Aerateint Pure - cream. Folosesc varianta pentru ten uscat in nuanta 23 - Ivory. De obicei ma intind dupa el cand imi simt tenul foarte uscat si messy. Imi da un aspect foarte airbrushed, are o acoperire perfecta pentru mine si, daca simt nevoia de o acoperire mai mare, aplic mai mult produs. 


2. Makeup forever HD Foundation. Dupa muuuuuuuuuuuuulte fonduri de ten incercate, am ajuns la concluzia ca acesta este ideal pentru mine. Este cam scump ce`i drept (150 lei in magazinul din Bucuresti care, apropo, trimite in toata tara prin curierat - daca vreti mai muolte detalii, let me know) dar face toti banii. Eu mi`am luat si pudra HD si impreuna, cel putin pentru mine, functioneaza de minune. De multe ori am fost intrebata daca am fond de ten pe fata in momentul in care il purtam. Si inca un lucru: daca aveti probleme sa va gasiti nuanta ideala de fdt, sigur o gasit la MUFE, au incredibil de multe.






Totusi, despre ce vroiam sa va vorbesc astazi, este despre modalitatile de aplicare ale fondului de ten. Eu am 6, unele mai folosite decat altele. Lets get this rolling! 

Numero uno aka 1. Good old fingers. Da, cu degetele. Se blenduieste foarte bine in piele si daca insist cat trebuie arata foarte bine. Este modalitatea cea mai la indemana, prima modalitate pe care am folosit`o si tot revin la ea ocazional.

2. Buretelul pentru fond de ten.

Este totodata si al doilea mod pe care l`am folosit eu pentru fdt. E mult mai simplu si mai rapid, mie personal nu`mi place sa ma murdaresc de fdt pe degete deci era ok. Ce am descoperit eu este ca trebuie insistat mult pe blending, nu se intinde incredibil de bine cu bureteii (ce`i drept, la vremea aia aveam vreo 17 ani si fdt Avon deci e posibil sa fie si asta un factor). Un truc pe care il foloseam eu in aceasta metoda de aplicare: dupa ce aplicam fdt`ul, umezeam buretele si il atingeam usor de fata in directia inversa aplicarii pentru a strege excesul. Dezavantaj: absorb destul de mult produs si sunt cam greu de curatat si igienizat.

3. Pensula pentru fond de ten.




Si prin asta ma refer la clasica pensula, preferabil din par sintetic - nu absoarbe foarte mult produs. Foarte mult timp am folosit acest tip de pensula clasic, intrucat, teoretic, pentru tenul uscat aceasta ar fi cea mai buna ( tenului uscat nu i se recomanda miscarile circulare din pensula - teoretic ). Totusi, niciodata nu imi iesea cum vroiam eu si trebuia intr`una sa revin cu degetele ca sa reduc din urme. Sincera sa fiu, pentru mine cel putin, prefer bureteii acestui tip de pensula.

4. The stippling brush - pensula duo fibre 



Eu o detin chiar pe cea Sephora ( defapt am 2 xD ) si multa lume prefera aceasta pensula pentru fdt. E intr`adevar minunata. De ce nu sunt si eu fana numarul 1? Am descoperit ca. in momentul in care am nevoie sa folosesc mai mult fdt decat de obicei, fata mi se face "cu pete". Adica, pe unele zone imi iesea "in relief" fondul de ten si aratam in cel mai bun caz murdara. Pentru un singur start insa, este absolut perfecta. Totusi, eu am trecut`o pe a mea la categoria blush/bronzer/highlight.

5. ELF powder brush

Una din preferatele mele in general si ultimate fav de la ELF. Este o pensula superba pentru fond de ten. Chiar da aspectul de "airbrushed" si eu intotdeauna am fost fana flat topurilor pentru fdt. Si aici, am descoperit un mare dezavantaj din pacate: manaca incredibil de mult fond de ten. A mea, dupa cam 3 utilizari trebuie curatata in profunzime intrucat efectiv se umple de produs. Am increcat metoda "wet if before you use it" si nu prea a dat rezultate. Astfel, am ajuns la pensula perfecta pentru mine: 

6. Sigma F80 - flat top sintetic kabuki



Este sintetica, incredibil de deasa, nu absoarbe prea mult produs, este... tot ce mi`am dorit de la o pensula pentru fdt. Nu am de gand sa o inlocuiesc prea curand, its my new love!

Spre final, cateva mici trucuri de aplicare pe care le`am invatat eu in timp:
- ajuta foarte mult, daca inainte de a aplica fdt, indiferent cu ce, il aplicati pe mana si il lasati sa se "incalzeasca" vreo 5-10 secunde; se intinde mai bine.
- daca folositi o pensula, un puf de apa termala ajuta la creara mult doritului airbrushed look
- in cazul bureteilor, curatarea lor si trucul de umezire de mai sus face minuni

Cam atat pentru astazi, va doresc o zi cat mai frumoasa, preferabil de primavara!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram