Persoane interesate

23 February 2011

Quick NOTD + Haul

Cam acum o saptamana mi`au venit prin posta superbele oje de la China Glaze. Sunt incredibil de fericita si pur si simplu le ADOR!

So lets get down to business! Asa arata unghiile mele momentan:  


Produse folosite: China Glaze - Outta Bounds ( verdele inchis )
                          China Glaze - Sunset Sail ( nude color )
                          ORLY - Its not rocket science ( verdele deschis )

Ce mi`am luat de la CG? Lookie here :)


                                                                      Outta Bounds

                                                   
                                                                     First Mate

                               
                                                                   Sunset Sail


                                                                Lighthouse


                                                                  Lubu Heels ( my FAV)


 Ce pot soune despre aceste oje este ca imi plac enorm, din punct de vedere al consistentei si culorilor. Nu mi`au patat unghiile, iar de rezistenta nu pot spune prea multe intrucat eu am gel, deci la mine rezista mai orice.
 Produsele au fost achizitionate de  aici ,  un site pe care il recomand cu incredere daca va intereseaza aceste oje.

 And finally... a quick hm.. eye of the day?

 Nimic spectaculos sau incredibil, culori deschise + eyeliner (daca nu am eyeliner la ochi parca nu sunt eu, m`am machiat in weekend fara si ziceai ca sunt complet stearsa), pentru o simpla iesire la o cafea.


Have and awesome awesome day!
  Kisses, Ami.


PS. Calitatea pozelor lasa de dorit, stiu. Ma rog pentru zile cu lumina naturala dar pe ninsoarea asta, nu am sanse.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram